Arhīvs priekš 25 februāris, 2009

25
Feb
09

Latvijas mūzikas ierakstu gada balva 2008

Nu jā. Sākumā likās dīvaini skatīties gada balvu ar 2008 ciparu, bet tad atjēdzos, ka tas takš par pagājušo gadu!

Neko daudz neizplūdīšu aprakstā par to, gan jau kādi žurnālisti savus viedokļus sarakstīs. Vēlos tik atzīmēt sev un citiem to, kas man patika un tā ne īpaši (tas “ne īpaši” tikai beigās).

Tātad tas, kas patika:
+) Superīgākais bija jaunatklājums man – apvienība “Instrumenti” – vienkārši super, jo mūzika laba, ideja laba, man patīk pandas un arī bungas bija foršas. Ja kas – http://www.myspace.com/instrumenti
+) Valters ar Baibu… tie joki un tie teksti ko viņi bīda – super… 🙂 Vakara nagla, ko Valters teica par Harija Spanovska un Dzeguzīšu uzstāšanos – Tā kā Latvijas lats ir stabils, tādēļ uzvedumā tika izmantots ASV dolārs.
+) Googles pieminēšana 😀
+) un daudz kas cits…

Tas ne īpaši:
-) Ellas un Roberta Lejasmeijera duets. Dziesma ta laba, bet tā uzstāšanās… dziedāšana uz fonogrammas šijā variantā ir tīri saprotama, bet nu tas, ka to mikrofonu tur nejēgā kratīja… neizskatījās labi.
-) Ticamība zuda arī pie Cosmos uzstāšanās, kaut gan dziesma bij laba.
-) Daži vizuālie traucējumi, bet tā ok.

Pārsteigums:
*) Linga ieguva Radio hitu 😮

Gandarījums:
😉 Prāta Vētra 🙂





draugiem.lv
Esi sveicināts!
Es esmu Kaspars Vārpiņš un te es stāstīšu par sev aktuālām un interesantām tēmām.

Kalendārs

februāris 2009
Pi Ot Tr Ce Pi Se Sv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728