Arhīvs priekš 9 februāris, 2009

09
Feb
09

Barcamp ’09 sajūtas

Tā nu ir atkal jau jaunā darba nedēļa, bet tomēr manas domas ir vēl kaut kur citur, ap 200 km attālumā. Kā jau pēc virsraksta var noprast, tad manas domas vēl kavējas pie Barcamp Baltics 2009, kas notika Rīgā, Reval Hotel Latvia.
Tā kā uz Barcamp biju arī pagājušogad, tad, protams, pieteicos atkal Helpteam’ā, lai piedalītos un palīdzētu veiksmīgā Barcamp norisē. Ja pagājušogad biju tā sauktās “brīvās rokas”, tad šogad jau pieteicos tieši mediju grupā, tā nu man sanāca blogot oficiālajā Barcamp Baltics saitē (angļu valodas sadaļā), kā arī twitter’oju, ja kas, tad tikai piektdien reģistrējos twiterī, līdz ar to tā bija arī mana pirmā saskarsme ar twitter.
Par pašu konferenci. Tā kā jau minēju, ka biju pagājušā gada Barcamp’ā, tad šoreiz man ir ar ko salīdzināt. Ko lai saka… nevaru teikt, ka viņš bija labāks vai sliktāks par pagājušā gada (ne)konferenci, bet bija savādāks. Dalībnieku bija vairāk nekā pagājušā gadā (pāri par 500 dalībniekiem), satiku daudzus no pagājušā gada barcamperiem, kā arī iepazinu daudzus jaunus. Vislielākais prieks bija satikt Oliveru Bergeru.
Žēl bija, ka neizmantoti palika apmēram 20 prezentāciju laiki, jo pagājušogad vēl bija cilvēki, kas vēlējās rādīt prezentācijas, bet vairs nebija brīvu vietu.

Galva tomēr man kaut kā nedomājas. Biju jau sācis rakstīt ar nosaukumu “atskats”, bet beigās tomēr laikam būs “sajūtas”. Barcamp bija foršs, patika jauniepazītie cilvēki.
Paldies jums visiem 🙂





draugiem.lv
Esi sveicināts!
Es esmu Kaspars Vārpiņš un te es stāstīšu par sev aktuālām un interesantām tēmām.

Kalendārs

februāris 2009
Pi Ot Tr Ce Pi Se Sv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728